Voor het derde jaar op rij introduceert Ingram Micro de unieke Krasjemenou campagne. Met meer dan 4000 prijzen hebben klanten, ten opzichte van vorig jaar, nog meer kans om te winnen. Tevens kunnen participerende resellers de unieke actie gebruiken ten behoeve van de eigen promotie.
Van 2 november tot en met 13 december 2009 maken klanten van Ingram Micro grote kans om een prijs te winnen. Bij aankoop van producten boven de € 20,- van de participerende leveranciers bij Ingram Micro, ontvangt de klant een gratis kraskaart. Na het krassen weet de klant direct of hij of zij een prijs heeft gewonnen. Met de unieke code kan de klant, op de speciaal voor deze campagne ontworpen website, zien welke prijs er is gewonnen. De website www.krasjemenou.nl, is zowel voor klanten als consumenten bereikbaar. Zo kan de reseller ervoor kiezen om de kraskaarten zelf open te krassen of om de kraskaarten aan zijn klanten weg te geven. Ingram Micro komt met deze actie haar klanten op twee punten tegemoet, in eerste plaats met de incentives, maar vooral ook doordat klanten de kraskaarten kunnen inzetten als eigen eindgebruikersactie.
De te winnen prijzen bestaan dit jaar onder andere uit Sony Bravia 40" LCD tv’s, BlackBerry 9000 Bold smartphones, Philips Wake-up lights, Sweex MP3 spelers, Trust Webcams en vele andere prijzen.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.krasjemenou.nl.
In de campagne participeren maar liefst 22 merken: Acer, Belkin, Canon, Cisco, D-Link, Ergotron, Hitachi, Kaspersky, Kensington, Kodak, Linksys, Microsoft, Netgear, Newstar, OKI, Philips, RIM, Symantec, Toshiba, Trust, Vodafone en Western Digital.