Brocade kondigt vandaag de nieuwe Brocade Assurance Limited Lifetime Warranty aan. Sinds 1 oktober jongsleden is deze garantie effectief op de Brocade FastIron CX, de Brocade FastIron WS, en de Brocade TurboIron 24X producten. Het programma biedt klanten de mogelijkheid vervangende onderdelen te ontvangen op de eerst volgende werkdag na melding voor twee uur ’s middags.
De responsetijden zijn gebaseerd op lokale werkdagen en werkuren. In sommige landen en regio’s kan de daadwerkelijke responsetijd afwijken, wanneer bijvoorbeeld de locatie van een klant buiten het gebruikelijke servicegebied valt. Neem contact op met het Brocade Support Team voor de beschikbare responsetijden in uw gebied.
Originele kopers kunnen patch releases downloaden via http://www.brocade.com/. Deze releases bevatten ‘reparaties’ voor de aangekochte firmware release. Om de verbeterde garantie te activeren, moeten klanten hun producten registreren. Brocade’s Assurance Limited Lifetime Warranty dekt software gebreken, interne voedingen en ventilatoren. Externe voedingen en optica vallen niet binnen deze garantie. Hierop blijft de huidige 12-maanden garantie van toepassing.
Er zijn verschillende niveaus van klantenondersteuning beschikbaar als aanvulling op de Brocade Assurance Limited Lifetime Warranty. Deze diensten – variërend van software ondersteuning op afstand tot geavanceerde hardware vervanging binnen vier uur – bieden 24/7 toegang tot de technische ondersteuning van Brocade, alle firmware updates en verbeteringen, en – afhankelijk van het geselecteerde niveau – on-site middelen om de vervanging van het product uit te voeren.