Aprimo, leverancier van marketingsoftware, kondigt aan dat marktleider Ingram Micro met de Multichannel Campaign Management-oplossing van Aprimo vanaf dit najaar betere en flexibelere communicatie gaat verzorgen richting haar klanten en voor haar leveranciers.
Als essentiële schakel in de supply chain creëert Fortune-500 bedrijf Ingram Micro verkoop- en winstkansen voor vendors en resellers, onder meer via unieke marketingprogramma’s.
Fred van Westerop: "Met de Aprimo oplossing is Ingram Micro in staat om de producten van leveranciers sneller en beter gesegmenteerd te presenteren om op die manier extra toegevoegde waarde te leveren. De oplossing wordt gebruikt samen met workflow, voor de organisatie om de campagnes heen. De UK is al live, en wij zullen zorgen dat Nederland snel en succesvol volgt."
Jacob Koster, Manager Marketing bij Ingram Micro: "Resellers, retailers en internet service providers bestellen bij ons dagelijks hun software- en hardwareproducten, netwerkoplossingen, componenten en supplies. Met reden, want wij bieden vaste contactpersonen, een scherp prijsbeleid en prima leveringsvoorwaarden. We doen hier met de oplossing van Aprimo nog een schepje bovenop, want we bieden binnenkort een geïntegreerd platform dat met zorg de markt benadert."
Aprimo is geselecteerd vanwege de mogelijkheden voor modulaire groei, uitbreiding van het Europees platform en het feit dat het een zeer compleet product biedt.