Op 28 september 2009 heeft ACES Direct haar nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Het oude logo maakt plaats voor een nieuw en modern logo. Ook de website heeft hierdoor een indrukwekkende restyling ondergaan met een aangepaste ‘look and feel’.
De nieuwe huisstijl weerspiegelt goed de identiteit van de e-tailer als zijnde een modern en vooruitstrevend bedrijf die met haar tijd meegaat. Bovendien zal door de nieuwe "pay off" , namelijk "de persoonlijke klik in IT", direct de betrokkenheid met haar klanten alsmede de focus op lange termijn relaties van ACES Direct tot uiting komen. "De nieuwe huisstijl is een combinatie van continuïteit en modernisering. De punt op de i in het woord Direct heeft nu plaats gemaakt voor het "ACES Accent" een speciaal ontworpen teken die de digitale verbeelding voor een computerklik symboliseert. Deze refereert dan ook direct naar "de persoonlijke klik in IT" waarmee het in een oogopslag duidelijk zal zijn voor onze klanten welke handelswijze wij nastreven". Aldus Tom Coehorst directeur van ACES Direct.