RES Software ervaart een toename in de vraag naar workspace management-oplossingen in de markt. Daarom heeft RES Software de afgelopen periode vijf nieuwe fulfillment partners opgetekend om klanten nog beter te kunnen bedienen. Daarnaast heeft RES Software het trainingsprogramma voor fulfillment partners verder uitgebreid.
RES Software heeft zijn partnerkanaal uitgebreid met Insight, Dataplus, Bechtle direct Nederland, COMSOFT en Mensys BV. Deze partners zijn gekozen als reseller voor de producten RES PowerFuse en RES Wisdom, op basis van geografische ligging en op basis van hun expertise in verschillende segmenten, waaronder overheid en gezondheidszorg. De fulfillment partners hebben door hun uitgebreide database een groot bereik. Gecombineerd met het gegeven dat zij sterk gespecialiseerd zijn, vormen zij een belangrijk aanspreekpunt voor de markt.
Om partners te ondersteunen in het effectief omzetten van leads naar daadwerkelijke klanten, zet RES Software een training van een halve dag op. RES Software’s distributeurs Dupaco en CDG Europe ondersteunen de training, die plaatsvindt op vrijdag 25 september van 13.00 tot 17.30 uur.
Claudia Crawfurd, Channel Manager bij RES Software: "Fulfillment partners zijn enorm sterk in het adviseren over licentie overeenkomsten, veelal op aanvraag van de klant. Het is daarom belangrijk om hun kennis op peil te houden, en het kennisniveau gelijk te trekken voor alle partners. Om het kanaal te verstevigen, investeren wij graag in opleidingen voor onze resellers. We hebben al veel inschrijvingen ontvangen, wat aangeeft dat er vanuit het kanaal ook duidelijk behoefte aan training is."