Konica Minolta en Neopost organiseren op 2, 7 en 8 oktober de Stadiontour 2009. Tijdens deze tour langs de voetbaltempels van Nederland worden genodigden snel en compleet op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op het gebied van Document Solutions.
Konica Minolta lanceert tijdens de Stadiontour bovendien de Optimized Print Services (OPS). Dit nieuwe concept biedt gebruikers van printers een reeks producten en diensten om de faciliteiten voor (kleuren)afdrukken in de hele organisatie te beheren en de kosten daarvan te reduceren. De presentatie van Neopost richt zich op de post- en documentverwerking voor en achter de printers (frankeren, couverteren, adresseren en verschillende documentmanagement oplossingen).
Tourdagen
De tourdagen op 2, 7 en 8 oktober vinden plaats in respectievelijk de Amsterdam ArenA, het Philips Stadion in Eindhoven en het Heerenveense Abe Lenstra Stadion. De aanwezigen kunnen daar in de praktijk zien hoe nieuwe oplossingen leiden tot efficiënt documentbeheer en een geoptimaliseerde documentflow. Interactieve sessies en demonstraties maken direct duidelijk waar de kansen op kostenreductie binnen een organisatie liggen.
De tourdagen bieden de aanwezigen ook een aantal ontspannende en sportieve spelen en een rondleiding door het betrokken stadion, waarbij een doorgewinterde suppoost een tipje van de sluier oplicht rond de club, de spelers en de locatie.
OPS: een nieuw concept van Konica Minolta
Het nieuwe OPS-concept van Konica Minolta bestaat uit drie onderdelen: Consult, Implement en Operate. In de Consult-fase wordt de behoefte aan printfaciliteiten binnen een organisatie geanalyseerd en vertaald naar pasklare oplossingen. De daaropvolgende implementatie en het gebruik richten zich op een optimale documentflow tegen de laagst mogelijke kosten. Bovendien kan op elk willekeurig tijdstip de actuele status van het machinepark bekeken en bijgestuurd worden.
Neoscan: noviteit van Neopost
Neopost toont tijdens de Stadiontour 2009 hoe post- en documentprocessen kunnen worden geoptimaliseerd. Omdat het vaak om arbeidsintensieve activiteiten gaat, zijn hiermee al snel kostenbesparingen te realiseren die kunnen oplopen tot 30%. Neopost biedt de bezoekers van de Stadiontour 2009 ook een noviteit: de Neoscan. Een Neoscan brengt de post- en documentprocessen nauwgezet in kaart en levert een duidelijk beeld op van mogelijkheden voor efficiencyverbeteringen en optimalisatie, inclusief de besparingen die daarmee te realiseren zijn.
Speciaal VIP Event voor partners
Speciaal voor de partners (dealers) van Konica Minolta is er tijdens de Stadion Tour een VIP Event, waar Barry Hughes een sportief en humoristisch intermezzo zal verzorgen.
Deelname
Geïnteresseerden kunnen zich via www.stadiontour2009.nl aanmelden voor deelname.