SonicWALL, leverancier van beveiligde netwerkinfrastructuur, maakte zijn plannen bekend om een EMEA Technical Support Centre te openen met het oog op het versterken van de relaties met belangrijke MKB- en Enterprise-klanten. Het nieuwe support centre in Chertsey kadert in de wereldwijde investering van SonicWALL om alle technische supportdiensten inhouse onder te brengen.
Voordien kregen EMEA-klanten van SonicWALL technische ondersteuning van een externe partnerorganisatie, van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur. Voortaan kunnen SonicWALL-klanten gebruikmaken van de uitgebreide productkennis van uiterst competente SonicWALL-werknemers via een nieuwe telefonische technische supportdienst, die 24/7 bereikbaar is.
De EMEA Technical Support Centre in Chertsey is gebaseerd op de uitstekende ondersteuning-centra in Bangalore (India) en Tempe (Arizona, VS) en werd ontwikkeld om de groei van SonicWALL’s productlijnen voor MKB en Enterprise te ondersteunen en de customer service levels continu te verbeteren.
"We zijn opgetogen dat SonicWALL voortaan inhouse gespecialiseerde technische supportdiensten kan aanbieden op al onze belangrijkste markten", zegt Abhay Solapurkar, de Vice President Worldwide Support. "Het is enorm belangrijk dat onze klanten kunnen rekenen op onze volwaardige ondersteuning".
"De overgang naar inhouse support voor de EMEA-regio is een bevestiging van ons engagement naar onze klanten en partners toe", zegt Keith Bird, SonicWALL’s Vice President & Managing "Director voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. "Door onze technische supportdiensten inhouse te brengen, kunnen we veel efficiënter en gerichter inspelen op de vragen en verzoeken van onze klanten dan toen dat nog via een externe partner gebeurde".