Vanaf 1 september a.s. start Ingram Micro in samenwerking met Symantec een unieke Ingram Micro only campagne. Resellers die zich aanmelden ontvangen een persoonlijk Symantec target, en de best scorende resellers komen in aanmerking voor een voetbalclinic in het Olympisch Stadion.
De drie hoogst scorende resellers gaan naar New York om een wedstrijd van de New York Knicks bij te wonen. De campagne loopt tot en met 13 december 2009.
De marketingcampagne staat volledig in het teken van sport. De 20 hoogst scorende resellers winnen een uitgebreide voetbalclinic, gegeven door Bryan Roy. De ‘tips en tricks’ kunnen vervolgens in een echte wedstrijd in praktijk worden gebracht. Het sportieve weekend in New York vormt de hoofdprijs voor de drie hoogst scorende resellers. Na een bezoek aan allerlei attracties in deze metropool is de wedstrijd van de New York Knicks op Madison Square Garden het hoogtepunt van de reis. Iedere Ingram Micro reseller kan deelnemen aan de Sport Xperience door zich in te schrijven via www.ingrammicro.nl. Daar kan men ook meer informatie vinden over de actie.