Eperium, e-commerce specialist, en Adobe Scene7 -rich media platform for e-Commerce- zijn een partnership aangegaan om gezamenlijk webwinkels met een optimale shopping experience te realiseren.
Tegenwoordig willen consumenten steeds meer beleven. Omdat je producten niet fysiek aan kunt raken, is de productbeleving in webwinkels beperkt. Met Adobe Scene7 kunnen wij onze klanten die gewenste consumentenbeleving helpen te creëren. Met bijvoorbeeld 360 graden spinning, visual configurators, gepersonaliseerde content kunnen klanten de producten als het ware bijna aanraken, aldus Ronald Vermeulen, commercieel directeur bij Eperium.
Lagere retourpercentages
"Niet alleen kunnen de klanten de producten beter beleven, ook zal het retourpercentage met het gebruik van de tools van Adobe Scene7 een stuk lager zijn. In de fashionbranche ligt het retourpercentage tussen de 45 en 55 procent. Door klanten van te voren een goed beeld van het product te geven, wordt het retourpercentage drastisch verlaagd", vertelt Vermeulen. "Wij zijn er van overtuigd dat Adobe Scene7, dat ook nog eens eenvoudig in beheer is, een zeer waardevolle tool voor onze klanten is."
Eerste partner in de Benelux
Onno in ‘t Veld, Adobe Scene7 Channel Manager EMEA: "Wij zijn trots dat Eperium onze eerste Benelux reseller van Adobe Scene7 is geworden. Met zijn expertise en bewezen trackrecord is Eperium een uitstekende partner om Adobe Scene7 verder in de Nederlandse markt te zetten. We gaan binnenkort aan de slag met onze eerste gezamenlijke klant. We kijken uit naar de samenwerking."