HTC, speler op het gebied van smartphones gebaseerd op Windows Mobile en eerste fabrikant van Android-toestellen, heeft zijn team in de Benelux uitgebreid met drie medewerkers.
Aernout Arends is aangesteld als Service Manager Benelux. Hierbij is hij verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van alle directe en indirecte HTC-klanten. Hij houdt zich in dit kader onder meer bezig met de logistieke trajecten, garantievoorwaarden en het ontwikkelen van aanvullende services van HTC. Arends is afkomstig van Motorola waar hij gedurende vijf jaar Customer Service Manager Benelux was. Voor HTC zet hij zijn ervaring en kennis in om de dienstverlening verder uit te bouwen.
John Pieters en John van Voorst zijn benoemd tot Channel Manager Benelux bij HTC. Hierbij richten zij zich op het indirecte partnerkanaal van HTC. Voor hun overstap naar HTC deden zij beide ruime ervaring op met het merk HTC als respectievelijk Channel Sales Manager b-to-b en e-tail en Channel Sales Manager bij Brightpoint. John Pieters over zijn nieuwe functie: "HTC is een ambitieus en dynamisch bedrijf met vernieuwende producten. Ik zie het als een uitdaging om samen grenzen te verleggen en als team het merk HTC in de Benelux verder uit te bouwen."
Mark Moons, Regional Director HTC Benelux: "Waar de meeste bedrijven op dit moment inkrimpen, breidt HTC juist uit. Je ziet dat we zowel qua marktaandeel als naamsbekendheid stabiel blijven groeien. Zo sloten we 2008 af als de op een na sterkste smartphone-leverancier in Nederland. Ook het feit dat we als eerste partij Android-toestellen hebben geïntroduceerd, geeft een sterk signaal af betreffende onze innovatiekracht. HTC is in de Benelux in korte tijd uitgegroeid tot een volwassen speler, ik zie de toekomst dan ook met veel vertrouwen tegemoet."