Blue Coat, speler op het gebied van Application Delivery Networking, lanceert een verbeterd systeem voor kennisbeheer dat ontworpen is om klanten snel en eenvoudig toegang te geven tot de informatie die zij nodig hebben om de productreeks van Blue Coat optimaal te gebruiken.
De kennisbank versterkt het BlueTouch Online portal en maakt deel uit van investeringsprogramma van Blue Coat in service en ondersteuning om de klanttevredenheid te verbeteren.
Jerome Waaldijk, Regional Sales Manager Benelux van Blue Coat Systems: "Blue Coat heeft in de afgelopen 12 maanden aanzienlijk geïnvesteerd in de serviceorganisatie om klanten de hulpmiddelen, kennis en expertise te bieden die zij nodig hebben om strategische implementaties te ondersteunen. De kennisbank is onlosmakelijk verbonden met dit initiatief en combineert het omvangrijke bezit aan technische kennis en expertise dat Blue Coat heeft opgebouwd op meerdere locaties, om zo beter tegemoet te komen aan de eisen en wensen van onze klanten op het gebied van service en support".
Het systeem voor kennisbeheer is een gemeenschappelijke omgeving waarin kennis en content van de servicemedewerkers van Blue Coat, partners en klanten automatisch geïntegreerd is in een geavanceerd kennissysteem. De kennisbank maakt deel uit van de BlueTouch Online portal en voorziet in een aanpasbare zoekmachine voor alle technische documentatie, oplossingen, klantenforums, mededelingen en andere informatiebronnen zodat klanten snel de juiste en intuïtieve antwoorden kunnen vinden voor hun vraagstukken.
Voor klanten maakt het BlueTouch Online systeem voor kennisbeheer gebruik van geavanceerde zoekalgoritmes om de meest relevante content en antwoorden te vinden op vragen die in gewone taal gesteld worden. Met de mogelijkheid om technische, oplossingsgerichte en productinformatie te zoeken, onafhankelijk van locatie of formaat, biedt de kennisbank van BlueTouch klanten de beste antwoorden uit forums, productinformatie en technische documentatie. Klanten kunnen zich ook aanmelden voor automatische updates gebaseerd op product, onderwerp, implementatietype of OS-versie, om nog beter op de hoogte te blijven van de nieuwste content die aan de kennisbank wordt toegevoegd.
De servicemedewerkers, productontwikkelaars en technici van Blue Coat kunnen dankzij een geïntegreerd redactieplatform snel nieuwe informatie delen met partners en klanten. Bovendien kunnen servicepartners hiermee oplossingen bijdragen en delen met klanten. Voor nieuwe servicemedewerkers bij partners stelt het BlueTouch Online systeem voor kennisbeheer – de verzamelde kennis van de Blue Coat Service & Support organisatie – op eenvoudige wijze beschikbaar.
Op BlueTouch Online, het internetportaal van het BlueTouch klantenserviceprogramma, kunnen klanten de nieuwste software en documentatie downloaden, beveiligingsadviezen doorzoeken, RMA en serviceaanvragen indienen en volgen, en licenties voor producten aanvragen en activeren.