Red Hat stelt Danna Drion aan als marketingmanager Benelux.
Danna Drion (36) heeft een graad in Business Economics en Marketing en brengt rijke ervaring mee uit diverse marketingfuncties bij vooraanstaande IT- en telecombedrijven als Oracle, BEA Systems, BT en MCI/WorldCom.
In haar nieuwe functie is Drion verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de uitvoering daarvan in Nederland en België. Drion is verheugd over haar aanstelling: ‘De acceptatie van open systemen brengt met zich mee dat we steeds nieuwere technologie kunnen aanbieden aan bredere en nieuwe doelgroepen. Ons hybride sales- en marketingmodel vraagt om een professionalisering in de marketing. Ik streef hierbij naar een optimale balans tussen de lokale en internationale belangen, om op die manier nog beter onze sterk groeiende klanten- en partnergroep te voorzien van de meest recente cloud- en virtualisatieoplossingen.’
De benoeming van Danna Drion komt voor Red Hat op een belangrijk moment. Red Hat is sterk geprofessionaliseerd en uitgegroeid tot een leverancier met een uitgebreid dienstenaanbod en hoogwaardige en betaalbare technologie. Als budgetten afnemen, kijken bedrijven uit naar alternatieven om kosten te besparen. Bovendien worden opensourceoplossingen breed geaccepteerd en groeit de vraag in de Benelux. Red Hat heeft een vestiging in Amersfoort en opende eind 2008 een kantoor in Antwerpen.