SPS, specialist in beheer en continuïteit van ICT-omgevingen, heeft Frits Timmermans (52) benoemd tot commercieel directeur.
In deze functie is hij verantwoordelijk voor het verder professionaliseren en uitbreiden van de sales- en marketingorganisatie en voor het maken van de vertaalslag van de klantbehoeften naar de organisatie. Tevens heeft hij als doel om de partnerstrategie van SPS verder uit te rollen.
Frits Timmermans heeft ruime commerciële en leidinggevende ervaring, hij is al dertig jaar actief bij verschillende (inter)nationale organisaties. Voor zijn nieuwe functie als commercieel directeur, was Frits ruim anderhalf jaar werkzaam als operationeel directeur bij SPS. Daarvoor bekleedde hij meer dan twintig jaar diverse sales-, marketing- en algemeen managementfuncties bij Data General en was hij twee jaar actief als directeur bij E.Novations Business Networks.
"Door deze stap binnen SPS kan ik me meer gaan richten op de commerciële organisatie", aldus Frits Timmermans, commercieel directeur bij SPS. "Samen met de partners willen we ervoor zorgen dat de toegevoegde waarde van onze dienstverlening wordt geoptimaliseerd. Dit kan door nauw samen te werken en de dienstverlening continu te analyseren. Door snel in te springen op de behoeftes in de markt willen we maximaal profijt halen uit de voorsprong die wij hebben met Gensys en onze RES-Q service. Interactie met onze partners en klanten is daarbij prioriteit."