EspritXB geeft haar klanten en businesspartners ondersteuning met behulp van een nieuwe dienstverlening. Met ingang van heden worden klanten en businesspartners actief ondersteund door Solution Consultants. EspritXB heeft deze consultants speciaal opgeleid om bedrijven te adviseren over mogelijke kostenbesparingen op het gebied van Data en Telefonie diensten.
‘Bedrijven laten zelfs op dit moment van economisch ‘zwaar weer’ veel geld liggen’, zegt commercieel directeur Peter Bakker van EspritXB. ‘Met behulp van enkele simpele aanpassingen, die vaak niet eens een technische ingreep vragen, maar puur een administratief karakter hebben, kunnen bedrijven direct tot wel 20 procent besparen op bijvoorbeeld hun telefoonkosten. Daarnaast zijn er nog allerlei andere mogelijkheden om de ICT en telecomprocessen te stroomlijnen en te beheersen waardoor nog grotere besparingen zijn te realiseren. ‘
Stroomlijnen van processen
EspritXB wil met de Solution Consultants klanten helpen sneller inzichtelijk te maken op welke manieren ICT-oplossingen ingezet kunnen worden om kosten te besparen en processen te stroomlijnen.
De Solution Consultant is de drijvende kracht achter de groeiende potentie van de ‘Solution Business’ binnen EspritXB. De Solution Consultant onderzoekt welke oplossing het best aansluit bij de eisen en wensen van klanten op korte en lange termijn. ‘De Solution Consultants brengen onder meer werkprocessen in kaart en geeft eventuele verbeter voorstellen. Zij ondersteunen pro-actief onze klanten en businesspartners’, aldus Peter Bakker.