FourPoints Intelligence heeft vandaag bekend gemaakt dat zij deelneemt aan het Unica Partner Programma. Hiermee komt een pakket van voordelen rond marketing, verkoop, diensten en ondersteuning beschikbaar, waarmee Unica partners hun dienstverlening kunnen laten groeien.
Het Unica Partner Programma stelt partners wereldwijd in staat om Unica oplossingen naar de markt te brengen, te verkopen, ontwerpen en implementeren en om deze te ondersteunen. Door de 3E aanpak – Engage, Enable, and Expand – van het programma, kunnen Unica partners de voordelen genieten van de snelgroeiende Enterprise Marketing Management (EMM) markt, en samen met Unica een rendabele, duurzame business ontwikkelen en vergroten.
FourPoints Intelligence biedt unieke toegevoegde waarde op het gebied van enterprise marketing management door haar kerncompetenties – Business Intelligence & Datawarehousing – te combineren met haar ervaring rond het implementeren van Marketing oplossingen.
"Het Unica Partner Program voorziet ons van voordelen, die ons vermogen maximaliseren om Unica-gebaseerde oplossingen en diensten effectief te ontwikkelen en te implementeren" zei Irina de Wal, Business Unit Manager FourPoints Intelligence. Gerrit Versteeg, CEO van FourPoints Intelligence verklaarde: "FourPoints Intelligence is verheugd om deel te nemen aan het Unica Partner Program, als versterking van onze diensten als System Integrator voor Marketing Solutions bij onze klanten".
"Wij zijn verheugd om FourPoints Intelligence welkom te heten in het Unica Partner Programma. FourPoints Intelligence is een key partner voor Unica en we kijken uit naar een groeiende samenwerking," zei Carl Ellmer, Unica. "Het Unica Partner Program maakt het onze partners mogelijk om klanttevredenheid en succes te maximaliseren. Het biedt voordelen, die partners zoals FourPoints Intelligence nodig hebben om hun business in de enterprise marketing management markt te vergroten."