Afgelopen week is er tijdens het Ordina Open 2009 genoten van toptennis en zijn partners weer helemaal up-to-date gebracht over diverse producten en diensten.
Hanneke Verlinden, marketing executive en projectleider Avnet:"Het Ordina Open was geweldig, de combinatie tussen toptennis en interactieve update sessies bleek een groot succes. Daarnaast hebben we fantastisch weer gehad waardoor we optimaal hebben kunnen genieten van onze hospitality unit aan het water." Wij bedanken dan ook de medewerkende vendoren en resellers van harte. Zonder Juniper, TippingPoint, EIZO, Canon, RSA, Motiv, Onsight Solutions en 2 e 2 was dit nooit zo’n groot succes geworden."
Julia Buiskool Leeuwma, Marketing Manager EMEA North, RSA, The Security Division of EMC: "Het is absoluut een zeer succesvolle week geweest. De feedback van onze klanten was erg positief. Zo vertelde een klant mij dat dit één van de weinige events is waar hij naartoe gaat. "De presentaties zijn interessant en ik kan ervaringen uitwisselen met collega’s uit het vak, jullie brengen het juiste publiek bij elkaar" aldus de klant. In totaal waren er gedurende de week 400 bezoekers van 200 verschillende bedrijven. Een geweldig samenspel van alle betrokken partijen in het kanaal leidde tot de Game, Set & Match aan zowel de business als tennissport kant.
"Samen met onze gasten hebben we van de tennis, het mooie weer en de ambiance genoten. De Ordina Open is een uitgelezen evenement om het nuttige met het aangename te combineren. Volgend jaar is Onsight zeker weer van de partij!" aldus Frank Bijkerk van Onsight Solutions. Bastiaan Bakker, Business Development Manager, Motiv voegt daar nog het volgende aan toe: "In één woord: fantastisch! Met ruim zestig gasten hebben we genoten van de tennisfinales en de hele entourage rondom dit unieke evenement."