Unit 4 Agresso Continuity & Security, specialist op het gebied van business continuity, backoffice en servicemanagement, heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met softwarespecialist TOPdesk.
In het kader van de samenwerking wordt Unit 4 Agresso reseller van de servicemanagementsoftware van TOPdesk voor de IT-helpdesk en facilitaire servicedesk. Met de samenwerking voorzien Unit 4 Agresso en TOPdesk in de toenemende vraag vanuit de markt naar standaard ITIL- en FMIS-implementaties.
Met TOPdesk haalt Unit 4 Agresso een standaardapplicatie die ICT en FM integreert in huis. "TOPdesk is gebruiksvriendelijk, bevat zeer veel functionaliteit en is toch eenvoudig te implementeren. De tijd tussen aankoop en ingebruikname is daardoor vrij klein. Deze servicemanagementapplicatie is een zeer krachtige en toch betaalbare oplossing en daarom een ideale uitbreiding om in de behoeften van onze doelgroep te voorzien", verklaart Jack van der Velde, directeur bij Unit 4 Agresso.
"Unit 4 Agresso is een zeer gerenommeerde specialist", aldus Ramon van Leeuwen, commercieel directeur bij TOPdesk. "Aangezien we elkaars diensten prima aanvullen, was het een logische stap om de samenwerking aan te gaan. Door de samenwerking kunnen we onze klanten nog slagvaardiger van dienst zijn."