Copaco Nederland breidt vanaf heden haar HP assortiment uit met de Consumer producten uit het assortiment van de HP Personal Systems Group (PSG).
Met de toevoeging van de HP Pavilion en Compaq Presario desktop en notebook producten aan het eigen HP assortiment, gaat Copaco Nederland haar positie in het Small Business Small Office (SBSO), Small Medium Business (SMB) en Retail segment verder verstevigen. Copaco Nederland biedt hiermee het complete portfolio aan desktop en notebook producten, voor zowel de consument als de zakelijke eindgebruiker.
"Wij zijn verheugd met de toevoeging van de HP Pavilion en Compaq Presario series aan het reeds bestaande HP productassortiment van Copaco Nederland", aldus Jeroen Stabel teamleider HP. Met ons HP Business Class programma richten wij ons op onze partners in het SBSO en SMB segment en we zijn daarnaast steeds actiever in het retail segment. Hierdoor is het logisch dat we ons assortiment op deze markt aanpassen. Wij zijn nu nog breder georiënteerd; een echte HP one-stop-shopping distributeur.
Els Ossewaarde HP Country Category & Marketing Manager PSG: "HP wil samen met zijn business partners de reeds sterke positie in het SBSO en SMB segment verder uitbreiden. Met een uitgekiend portfolio uit zowel de zakelijke als de consumenten productlijnen richten wij ons specifiek op deze markt. Door de acquisitie van McDOS heeft Copaco Nederland nu toegang tot juist die resellers die sterk vertegenwoordigd zijn in deze segmenten. En dat heeft ervoor gezorgd dat wij Copaco Nederland als PSG Consumer distributeur hebben opgetekend. Samen kunnen wij onze positie in bovengenoemde segmenten verder versterken".
In juni biedt Copaco Nederland een introductie aanbieding met de HP Pavilion dv3650ed Entertainment notebook waarmee zij uniek is in de markt. Vanaf juli zullen alle HP Pavilion en HP Presario modellen beschikbaar zijn.