2MARK-IT, aanbieder van marketingprogramma’s en -expertise, heeft haar huisstijl vernieuwd, waardoor haar toegevoegde waarde voor de klant nog meer tot uiting komt.
Bij een volwassen organisatie hoort een volwassen huisstijl. Reeds 5 jaar adviseert en begeleidt 2MARK-IT met veel succes bedrijven bij het realiseren van hun ondernemingsdoelstellingen en ambities. Ze mag inmiddels veel gerenommeerde bedrijven, zoals o.a.; Consafe Logistics, Coda, Cisco, Crotec (onderdeel Croonen Groep), Google, Oracle, Progress, Rabobank, Selexyz, Tandberg en VNU Exhibitions tot haar klanten rekenen.
Peter Rovers, managing Partner van 2MARK-IT: "We leggen de lat hoog en gaan altijd uit van de waarden van de klant. Wij vonden het dan ook tijd om juist deze waarden tot uiting te laten komen in onze huisstijl. Met gepaste trots introduceren wij daarom ons nieuwe logo en onze compleet nieuwe website. Ons motto, "Value Driven Marketing" is onderdeel van ons nieuwe logo. Wij zien dat namelijk onlosmakelijk verbonden met de manier waarop wij zaken doen en de uitgangspunten die wij hanteren voor onze klantprojecten. We hebben een link gelegd met sport. Succesvol zakendoen is, zeker in de huidige tijd, vergelijkbaar met topsport. 2MARK-IT legt de lat altijd hoog en gaat voor een maximaal haalbaar resultaat. Wij helpen onze klanten over de hordes die zij tegenkomen."