Distributeur Alcadis heeft zijn personeelsbestand uitgebreid tot 25 mensen. Dit omdat het bedrijf volgens sales directeur Maurice de Graaff de dienstverlening aan partners wil verbeteren. “We helpen de klant zijn klanten te helpen.”
De afdeling pre salessupport gaat een grotere rol spelen binnen Alcadis. Er wordt gewerkt met product coaches en network & support engineers. Het doel hiervan is resellers te helpen projecten volledig te benutten en eventueel naar een hoger niveau te brengen. De ervaren Said Sanoussi is begin juni toegevoegd aan deze afdeling. Carlos Hovel is aangenomen als accountmanager Wireless Solutions. Hij is onder meer productcoach geworden van de merken Tranzeo en Devolo.
Ook aan de achterkant van de organisatie is Alcadis uitgebreid. Afgelopen maand is Daan de Gooijer begonnen als digitale communicatiemedewerker. Zijn hoofdtaak is het optimaliseren van de website waardoor resellers gemakkelijker producten kunnen zoeken en bestellen en hierover uitgebreider informatie kunnen vinden. Om de in- en externe procedure- en communicatiestromen in goede banen te leiden is een quality manager aangesteld in de persoon van Danuta Donk.