Avnet toonde met de roadshow langs voetbalstadions aan dat je zeer succesvol kan samenwerken in het kanaal, ook op marketinggebied.
Marc Dubach, marketing manager Avnet, vertelt: "We hebben gekozen voor een dubbele opzet. ’s Morgens faciliteerde Avnet en Check Point dat een reseller zijn klanten uit kon nodigen om ze bij te praten over Check Point. ’s middags was Avnet aan de beurt om samen met Check Point en RSA zijn resellers te updaten. De keuze voor voetbalstadions was een schot in de
roos, met name van de rondleiding werd gretig gebruik gemaakt’. Arthur van Uden: "Door de succesvolle intensieve samenwerking met onze partner Avnet hebben we door het hele land securityoplossingen onder de aandacht
gebracht bij kleine en middelgrote ondernemingen. Het optimaal afschermen en beveiligen van bedrijfsgegevens staat altijd zeer hoog op de agenda van bedrijven, vandaar dat de interesse voor de Stadion Tour groot was. Met onze praktische en informatieve sessies hebben we bezoekers richtlijnen gegeven waarmee ze direct aan de slag kunnen bij hun organisatie. Onze gespecialiseerde partners, zoals Avnet, zijn daarbij van onschatbare waarde."
Op 19 mei was de roadshow in het Philips Stadion en verzorgde Axians het ochtendprgramma, op 27 mei werd de ArenA aangedaan en was Innosys ‘s
morgens de gastheer en de roadshow werd afgesloten in de Goffert waar
Akibia het morgenseminar verzorgde.