Ematters is sinds donderdag 14 mei Tripolis Gold Certified Partner en sluit hiermee aan bij een select aantal Business Partners van het Tripolis Dialogue email platform, die aan de strenge vereisten van Tripolis voldoen.
Met het Tripolis Dialogue systeem is het mogelijk om campagnegericht 1-op-1 te communiceren met klanten en relaties via email en sms. Een Tripolis Gold Certified Partner voldoet naast de strenge technische eisen ook aan de eis veel aandacht te besteden aan kwalitatieve, permission based, email campagnes. Ematters en Tripolis leveren gezamenlijk email marketingdiensten aan onder andere Yakult, EasyToBook en Plus Magazine.
Tripolis koos voor Ematters als één van de eerste partners om het Gold Partner certificeringproces in te zetten omdat Ematters als Digital Direct Marketing bureau alles in huis heeft om de Tripolis software optimaal in te zetten bij veel verschillende interactieve campagnes. ‘Ematters is als marketing bedrijf zeer goed in staat gedrag van de ontvanger en de website bezoeker terug te koppelen naar nieuwe en effectieve email campagnes’, aldus Conrad Hagemans, Managing Director van Tripolis. Ematters ziet Tripolis Dialogue als de perfecte communicatieoplossing voor haar opdrachtgevers.
‘Ik geloof in de kracht van email marketing. Het is een krachtig middel om kwalitatief en gepersonaliseerd te communiceren met potentiële en bestaande klanten. Email marketing campagnes kunnen naar onze overtuiging alleen succesvol zijn mits ondersteunt met een goed opgebouwd kwalitatief opt-in adresbestand en een relevante en persoonlijke boodschap. ‘Tripolis Dialogue is het systeem wat ons in staat stelt onze klanten optimaal te ondersteunen in succesvolle email en sms campagnes’, aldus Wouter Theijsmeijer, Algemeen Directeur Ematters.