Distributeur TechAccess verplaatst de verwerking van telecomorders naar Nieuwegein. Dit heeft de distributeur besloten naar aanleiding van klachten door resellers over te lange levertijden.
TechAcces Voice begon in januari met de distributie van Alcatel-Lucent in de Benelux. Besloten werd toen de backoffice activiteiten af te laten handelen door de collega’s van TechAccess IT in Son. Daar was nog magazijnruimte beschikbaar.
Omdat de levering van telecomproducten vanuit Son niet snel genoeg gaat heeft de distributeur besloten deze taak te verplaatsen naar Nieuwegein. Rene van Eymeren, account manager: "Er is besloten een dedicated team op de verwerking van de telecomorders te zetten. Voordelen hiervan zijn onder meer een vast aanspreekpunt voor orderverwerking en beter inzicht in onze voorraadpositie met als gevolg snellere en complete leveringen vanuit onze vestiging in Nieuwegein."
Beter inzicht in de voorraadposities, moet ik dat dan zien als: “wacht even, ik loop nu het magazijn in om te kijken of ik nog 2 kabels heb liggen voor je”
Meest nutteloze bericht op CRN tot nu toe. Alsof iets sneller te leveren is vanuit Nieuwegein ipv uit Son? Ben bang dat er gewoon geen voorraad is.