TechAccess Voice ontving deze week ruim zestig partners op zijn eerste relatie-evenement. Er werd vooral aandacht besteed aan oplossingen op basis van producten van Alcatel-Lucent en Amigo.
Rene van Eymeren, account manager bij TechAccess, kijkt tevreden terug op het evenement. "De opkomst was ver boven verwachting. Geïnteresseerde partners hadden zich aangemeld via onze uitnodiging waarin stond om vooral ook je collega mee te nemen en daar hadden velen gehoor aan gegeven. De opkomst was meer dan honderdtwintig procent."
Tijdens het evenement werd onder meer aandacht besteed aan het TechAccess Recruitment programma, dat samen met Alcatel-Lucent ontwikkeld is. Partners die zich hiervoor aanmelden krijgen onder meer een OmniPCX Office starterpack voor demo- en testdoeleinden en commerciële en technische trainingen voor medewerkers. "Dankzij orders van ons Direct Touch team maken beginnende partners een vliegende start", zei Daniel Saaltink, pre-sales consultant van TechAccess . Voor de huidige TechAccess partners is een incentive progamma geïntroduceerd waarbij partners leuke elektronische gadgets kunnen winnen, volgens Saaltink juist die hebbedingetjes die iedereen graag wil hebben.