@Voicetec breidt het productportfolio uit met CRMOnDemand van Rightnow Technologies. Daarmee maakt het niet uit of de klant met een vraag komt via telefoon, e-mail, chat of bedrijfsinformatie op een website.
RightNow CRMOnDemand, dat in Nederland door @Voicetec op de markt wordt gebracht, helpt organisaties om een uitgebreide database met klantcontacten te creëren waarin bruikbare klantinformatie over aankopen, voorkeuren en verleende service wordt opgeslagen. Omdat de crm-software leverancier over een geïntegreerde crm-suite beschikt, kan de informatie in het klantenbestand worden gebruikt voor marketing doeleinden, zoals e-marketing campagnes gericht op een specifiek klantensegment, of voor verkoopactiviteiten door contact center agents. Daarnaast is het belangrijk voor facilitaire contact centers om makkelijker en eenvoudiger de marketingcampagnes van hun klanten uit te voeren en te begeleiden
@Voicetec en RightNow bieden daarom de dienst aan als SaaS of Hosted model. In tegenstelling tot traditionele srm-modules verkort SaaS de periode waarin voordelen zichtbaar worden. De implementatie gaat sneller waardoor bedrijven hun investeringen sneller terugverdienen. Daarnaast zijn de aanschafkosten lager.