Haal eruit wat erin zit! Met dit motto wil Dixons haar klanten nog beter helpen het maximale uit hun producten te halen. De specialist op het gebied van persoonlijke elektronica is de eerste in de branche die zo bewust voor een persoonlijke benadering kiest. Vanaf deze week komt in de communicatie van Dixons meer dan ooit de nadruk te liggen op de gebruikersmogelijkheden en voordelen van de producten. De nieuwe aanpak wordt ook doorgevoerd in de online winkel van Dixons.
Aanleiding voor deze vernieuwde positionering is een groot consumentenonderzoek in samenwerking met TNS NIPO naar aanleiding van de snel veranderende wereld. Fundamentele veranderingen in het oriëntatie- en aankoopgedrag van consumenten, mede onder invloed van internet, vragen van Dixons een meer persoonlijke aanpak. Door de klant nog beter te adviseren kan juist Dixons vanwege haar toegankelijkheid, expertise en netwerk een nieuwe wereld aan gebruikersmogelijkheden openen. Een belofte die de retailer dagelijks gaat waarmaken.
DichtbijDirect contact met klanten is de basis van de bedrijfsvoering van Dixons. De persoonlijke elektronicaketen is met de online winkel en 170 filialen altijd dicht bij klanten in de buurt. Zo worden de voorwaarden gecreëerd om de klant te helpen meer uit hun producten te halen, om betekenis te geven aan het domein van persoonlijke elektronica. De medewerkers van Dixons bewijzen dat zij over meer dan alleen de technische en functionele specificaties van elektronica kunnen adviseren.
ActueelDixons is de grootste keten van Nederland waar consumenten terecht kunnen voor het nieuwste op het gebied van persoonlijke elektronica. Deskundigheid, service en klantvriendelijkheid staan centraal in het beleid. Het assortiment bestaat uit A-merken en wordt aangeboden in 170 filialen. Klanten kunnen ook op internet terecht bij www.dixons.nl.