CRM Partners biedt een schaalbaar en veilig platform voor organisaties die gebruik willen maken van Microsoft Dynamics CRM in een Software-as-a-Service model.
CRM Partners biedt een schaalbaar en veilig platform voor organisaties die gebruik willen maken van Microsoft Dynamics CRM in een Software-as-a-Service model. Hierdoor kan een klant binnen een dag van start en behoudt hij de optimale flexibiliteit van de kosten via ondermeer een abonnementenafrekening. Dit platform, genaamd "mijn xRM", wordt aangeboden in samenwerking met SaaSplaza die zorgdraagt voor de beschikbaarheid en veiligheid van dit platform.
Het aanbieden van Microsoft Dynamics CRM als SaaS model is voor CRM Partners een strategische keuze geweest voor 2009. "De vraag uit de markt neemt sterk toe" zegt Emiel Putman, Managing Partner van CRM Partners. "Het is mogelijk om klanten binnen een dag de beschikking te geven over een nieuwe CRM omgeving met hun specifieke inrichting."
"Klanten van nu vragen om meer keuze, snelheid en flexibiliteit in de manier waarop zij hun CRM en xRM bedrijfsprocessen opzetten en moeten kunnen aanpassen aan nieuwe marktomstandigheden. De oplossing van CRM Partners is een goed voorbeeld om met verschillende templates een snelle en praktische marktoplossing aan klanten te bieden." zegt Tim Wolff, Marketing Manager, Microsoft Business Solutions Nederland. "Klanten waarderen dat en de aanpak van CRM Partners laat zien dat SaaS grote potentie heeft, mede omdat ook andere software als Microsoft Sharepoint, Office en Exchange onderdeel uit kan maken van de oplossing. Door samen te werken met SaaSplaza vertrouwt Microsoft op een groot succes van deze aanpak!"
"CRM Partners heeft het SaaSplaza model volledig geadopteerd. Het beheer, de beveiliging en de beschikbaarheid worden verzorgd door SaaSplaza waardoor CRM Partners haar focus kan houden op datgene waar ze goed in is, namelijk het implementeren en ondersteunen van de klant," zegt Daan Hoeksema, Director SaaSplaza Nederland."Vervolgens betalen de klanten van CRM Partners een vast bedrag per gebruiker per maand voor het gebruik, dus is er geen sprake van grote investeringen vooraf."
"Klanten hebben juist op het gebied van klantcontact hun eigen unieke eisen en wensen om optimale serviceverlening te bieden. Daarom is de mogelijkheid voor het bieden van specifieke bedrijfsoplossingen cruciaal binnen een CRM omgeving," zegt Dennis Schut, Lead Technical Consultant van CRM Partners. "Het "mijn xRM" platform biedt bedrijven een stabiele en technisch geavanceerde omgeving die mogelijkheden biedt voor verregaande integratie en optimalisatie zonder in te leveren op performance, veiligheid of beschikbaarheid."