De Nederlandse leverancier van elektronische betaalsustemen CCV heeft een complete internationale rebranding doorgemaakt. Het bedrijf werkt voortaan nauw samen met de vestigingen in België, Duitsland en Zwitserland en krijgt een eenduidige corporate identiteit.
Als resultaat van een actief internationaal beleid maakt CCV dit jaar een substantiële verandering door. Niet alleen wordt de naam CCV doorgevoerd bij alle Europese werkmaatschappijen, maar ook de complete uitstraling wordt vernieuwd. Uitgangspunt is dat klanten, leveranciers en partners van alle CCV vestigingen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland, één naam en één logo als referentie hebben.
"Voor onze sterk groeiende internationale onderneming is van belang dat wij als één merk gezien en herkend worden. Het over grenzen heen uitdragen van ons Nederlandse marktleiderschap heeft geresulteerd in een compleet vernieuwd CCV merk met een internationale uitstraling", aldus Ton van der Bruggen, algemeen directeur CCV.
CCV is value added distributeur van VeriFone, wereldwijd aanbieder van betaalsystemen, en is betrokken bij de ontwikkeling en operationele exploitatie van meerdere chip- en spaarkaartprojecten. Daarnaast heeft CCV expertise met betaalsystemen, zowel in retail en petrol als in het openbaar vervoer bij alle gerenommeerde netwerkproviders en acquirers.