Telecats en Trinicom hebben het afgelopen jaar de krachten gebundeld om een innovatief multi channel communication platform inclusief CTI te ontwikkelen, dat als systeem of dienst in een ASP model aan klanten wordt geleverd.
Het gezamenlijke product is ontstaan door het platform Telios van Telecats te integreren met T5 van Trinicom en open source technologie. Het resultaat is een totaaloplossing voor multi channel contact centers, dat out-of-the-box wordt geleverd.
Het nieuwe multi channel communication center is reeds operationeel bij een gezamenlijke klant en wordt de komende maanden bij diverse andere organisaties geïmplementeerd. Tijdens de TCD (Telecommerce dagen) van 21 tot en met 23 april in de Jaarbeurs te Utrecht is een demo-opstelling te zien.
Wim Luimes, directeur van Telecats: "We hebben al enige tijd gesproken over de ontwikkeling van een tegenhanger voor de dure buitenlandse oplossingen. We mogen stellen dat Telecats en Trinicom degelijke en toonaangevende ondernemingen zijn in de Nederlandse contact center branche met elk een unieke propositie". Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "We zagen dat veel kosten gemoeid zijn met het integreren en koppelen van de twee werelden. Door nu de mooie dingen van elkaar te combineren is een betaalbare totaaloplossing van Nederlandse bodem ontstaan, die direct werkt."
Telecats is aanbieder van innovatieve Voice over IP, voice response en spraakherkenningtoepassingen ten behoeve van het automatiseren van telefoongesprekken. Voor meer informatie zie www.telecats.nl
Trinicom is marktleidend softwareleverancier voor het afhandelen van al uw klantcontacten en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Voor meer informatie zie www.trinicom.nl