Priority, @Voicetec en Massxess bundelen hun expertise in de Contact Center Alliance.
De consumenten van vandaag hebben geen 9-tot-5-mentaliteit. Zij willen direct antwoord op hun vragen. Op het moment dat zij dat nodig hebben en via het kanaal dat zij kiezen: telefoon, e-mail, fax, sms of videochat. Voor organisaties die met hun Contact Center snel op de wisselende behoeften van de consument willen inspelen, ontwikkelen telecomspecialisten Priority, @Voicetec en Massxess geavanceerd maatwerk. De drie partijen lanceren vandaag het samenwerkingsverband onder de naam Contact Center Alliance.
De Contact Center Alliance (CCA) levert Contact Centers in een hoogwaardig netwerk. On Demand of On Premise. ‘De CCA analyseert een probleem en ontwikkelt een Contact Center dat precies past’, zegt Arjen van der Spek, een van de initiatiefnemers van de CCA. ‘Elke organisatie is uniek, elke klant heeft zijn eigen wensen. Een standaardoplossing volstaat niet. Bij een jonge doelgroep past contact via sms of videochat. Voor werkende mensen kunnen e-mail of langere openingstijden een betere optie zijn. Het bekijken van bereikbaarheid vanuit de klant; dat is onze focus. Optimaal klantcontact en hoge klanttevredenheid is ons specialisme.’
Priority, @Voicetec en Massxess werken al jaren samen. Samen leverden ze aan facilitaire en inhouse Contact Centers in de grootzakelijke markt en in het MKB. In de Contact Center Alliance treden de drie partijen voor het eerst gezamenlijk naar buiten om de voordelen van specialisme, schaalgrootte en brede keuze te combineren.
@Voicetec ontwikkelt op VoIP gebaseerde multi-channel contact centers die op locatie geïnstalleerd worden. Ook is @Voicetec gespecialiseerd in managementsystemen voor klantinteractie, zoals kennisbanken, webselfservice en qualitymonitoring.
Massxess levert communicatie- en bereikbaarheidsoplossingen vanuit een hoogwaardig netwerk. Klanten hebben geen hardware nodig, maar loggen in via een webapplicatie. Investeringen in hardware en onderhoud zijn hierdoor overbodig.
Priority brengt haar netwerk mee in de alliantie. Gespecialiseerde brancheteams leggen de verbinding tussen organisatie en techniek. Als Nederlands’ koploper in VoIP vernieuwt Priority constant de manieren om spraak en data te integreren.