Priox, leverancier en ontwikkelaar van oplossingen op het gebied van ITIL-servicemanagement en keten- en regiemanagement, sluit een partnerovereenkomst met Ultracomp, specialist in het ontwikkelen en doorvoeren van veranderingsprocessen in servicemanagement.
Door deze samenwerking is Priox in staat om nog meer de focus te leggen op softwareontwikkeling en de implementatiecapaciteit verder te verbreden. Tevens biedt deze samenwerking Priox de kans om nieuwe markten aan te boren en de dienstverlening te verruimen.
Ultracomp biedt naast service-, change- en projectmanagement ook ITIL-trainingen voor bedrijven die hun servicemanagementniveau willen verhogen. Met de toevoeging van de Priox Service Management Suite, een volledig geïntegreerd Service Management & Outsourcing Management Systeem, is het bedrijf nu in staat om haar klanten van een modern servicemanagementsysteem te voorzien. Juist in deze tijd is het optimaliseren van processen, om zo kosten te besparen, een hot topic. Door de Priox Service Management Suite op diverse manieren aan te bieden – als SaaS-oplossing en flexibele abonnementsvormen – is het product in te passen in elk businessmodel en elke financiële strategie.
"Met deze overeenkomst zijn wij in staat bedrijven, van enterprises tot het MKB, de juiste service en/of outsourcing management tool aan te bieden", aldus Erik Klein, directeur Ultracomp. "Priox biedt een state of the art product dat op flexibele wijze in elk businessmodel past. De suite ondersteunt de nieuwste ontwikkelingen in de ITIL- en outsourcingmarkt. Dit maakt de Priox Service Management Suite tot de ideale tool om bedrijven op strategisch, tactisch en operationeel niveau te helpen bij het realiseren van kostenbesparingen, het verbeteren van de efficiency van de serviceorganisatie en een rendementsverhoging van investeringen."
Antoine Jansen, commercieel directeur Priox: "In Ultracomp hebben wij een geschikte partner gevonden om onze producten in een brede markt aan te bieden. Een bijkomend voordeel is dat het bedrijf kennis heeft van complexe toolingimplementaties en als geen ander de processen op het gebied van servicemanagement kent. Door deze samenwerking kunnen wij niet alleen nieuwe markten aanboren, maar zijn we ook in staat ons nog meer toe te leggen op de ontwikkeling van onze software en kunnen zelfs tot en met complexe implementaties samen gaan werken met Ultracomp."