Backup-Connect, leverancier van online backup diensten, introduceert zijn nieuwe logo en nieuwe huisstijl. De sfeer is zorgeloos en vrolijk.
Er wordt gewerkt met foto’s van mensen in niet-allerdaagse uitingen. Het is modern zaken doen met een knipoog. Het stoffige karakter van backup wordt hiermee naar de achtergrond gebracht en er wordt meer toegespeeld op de positieve emotie van de klant.
Backup-Connect is een nieuwe weg ingeslagen door de focus op het gevoel te leggen. "Backuppen" moet plezierig, onbezorgd, vertrouwd en veilig zijn.
Duidelijke merkpositie
De nieuwe huisstijl vertegenwoordigt de belangrijkste waarden van Backup-Connect:
Transparant: Klanten en partners weten met wie ze zaken doen en waar ze aan toe zijn.
Persoonlijk: Persoonlijke benadering staat voorop.
Duidelijk: Overzichtelijke indeling, beknopte teksten zonder poespas.
De nieuwe huisstijl sluit aan bij de primaire doelgroepen van Backup-Connect. De huisstijl is duidelijk en onderscheidend.