Door veel inzet van zowel de technische als commerciële medewerkers bij @Voicetec kan deze klantinteractie- en kennismanagement specialist zich nu Advanced Unified Communications Specialized Partner van Cisco noemen. Deze status is bereikt door het volgen van opleidingen in het kader van het Cisco Resell Channel Programma.
Het voordeel hiervan is dat de kennis over de verschillende Cisco applicaties in de @Voicetec organisatie breder wordt gedragen en verdiept richting de Unified Communications applicaties. ‘Deze Unified Communications toepassingen zullen grote veranderingen teweeg brengen in de contact center markt. Onze focus ligt steeds meer op het verder integreren van contact center applicaties voor zowel interne als externe en gelieerde contact centers. Dit kan onder meer resulteren in een one-call-resolution’, geeft Hanjo Huizing van @Voicetec aan.
‘We zijn verheugd dat @Voicetec als gespecialiseerde Cisco contact center partner aan de slag gaat met de nieuwe mogelijkheden die het Unified Communications portfolio kan toevoegen aan het huidige diensten aanbod. Het behalen van deze Advanced specialisatie zien we niet alleen als een belangrijke stap in het partnership met Cisco, maar geeft bovenal de kwaliteit aan die @Voicetec kan bieden aan klanten in het leveren van dit soort oplossingen’, aldus Richard Sturrus, Cisco Nederland.