Informatica, een aanbieder van data integratiesoftware, maakt bekend dat de Informatica On Demand Loader Service door salesforce.com-klanten is benoemd tot ‘beste data integratietool van 2008’.
De Informatica integratietool heeft meer vier- en vijfsterren-reviews gehad dan iedere andere integratie-applicatie in zijn categorie. Meer dan 100 bedrijven wereldwijd maken nu gebruik van Informatica On Demand om hun Salesforce CRM-applicaties en het Force.com-platform te integreren met hun backoffice-systemen.
"Deze aankondiging onderstreept Informatica’s leiderschapspositie en het steeds grotere aandeel dat we in cloud-gebaseerde integratie hebben", aldus Charles Race, Head of Benelux bij Informatica. "In 2007 zijn wij als pionier met on-demand-integratie begonnen en nu leveren we een scala aan cloudgebaseerde integratiediensten. Nu zijn we de nummer één data integratie-aanbieder op de Force.com AppExchange; een duidelijk signaal van klanttevredenheid en toegevoegde waarde die we leveren."
"Duizenden klanten maken gebruik van de Force.com AppExchange voor het vinden van partneroplossingen die de voordelen van cloud computing binnen hun onderneming door laten werken", aldus Kendall Collins, chief marketing officer bij salesforce.com. "Informatica heeft een toppositie op de AppExchange verdiend door haar focus op klantsucces en innovatieve technologie."
Informatica On Demand is gebaseerd op bewezen Informatica data integratie-technologie. Deze cloudgebaseerde integratie-service stelt Salesforce CRM-klanten in staat de
synchronisatie van hun kritieke enterprise data met hun Salesforce CRM en Force.com-applicaties te automatiseren en te monitoren. Informatica On Demand-diensten zijn multi-tenant, veilig, low-cost, eenvoudig in het gebruik en leggen minimaal beslag op de IT-afdeling bij het implementeren en beheren. De Informatica On Demand-diensten sluiten aan op het marktleidende Informatica data integratieplatform en kunnen zowel als stand-alone-oplossing of in combinatie met andere Informatica-producten voor data integratie en data kwaliteit worden ingezet.
Informatica On Demand-gebruikers verwerken op het moment gemiddeld 1500 integratie-handelingen per dag, waarbij dagelijks meer dan 20 miljoen records verplaatst en bewerkt worden. De oplossing omvat vier component-diensten:
• Het vlaggenschip On demand Data Synchronisatie Service biedt een goede synchronisatie tussen Salesforce CRM en backend-oplossingen
• De On Demand Data Replicatie Service stelt ondernemingen in staat Salesforce CRM data binnen hun firewall te repliceren voor doelstellingen op het gebied van archiveren, rapporteren en analyseren
• De On Demand Data Quality Assessment Service spoort data kwaliteitsvraagstukken op en monitort deze, zoals bijvoorbeeld het dupliceren en ontbreken van data
• De On Demand Data Loader Service is in beginsel kosteloos voor klanten die hun Salesforce CRM en Force.com-data willen importeren, exporteren en synchroniseren. Deze dienst kan eenvoudig geüpgraded worden naar de Data Synchronisatie Service
Ga voor meer informatie naar: http://www.informatica.com/nl/solutions/on_demand/Pages/index.aspx