SaaSplaza, het platform dat Microsoft-partners de mogelijkheid biedt om software online aan te bieden, heeft een Premier supportovereenkomst gesloten met Microsoft.
SaaSplaza is de eerste SaaS-serviceprovider met een dergelijk supportcontract, dat onder andere 24×7 ondersteuning garandeert met een responstijd van 1 uur. Op basis van dit contract kan het bedrijf de Service Level Agreements (SLAs) beter nakomen en zijn klanten verzekeren van de hoogst mogelijke beschikbaarheid van de diensten die het aanbiedt.
"Dankzij deze overeenkomst kunnen we nog beter dan voorheen invulling geven aan onze definitie van Operational Excellence", zegt Frits Veltink, CCO van SaaSplaza. "Partners stellen terecht hoge eisen aan de beschikbaarheid en veiligheid van hun online Microsoft-oplossingen. Om dit waar te kunnen maken moeten we er op kunnen vertrouwen dat we te allen tijde toegang hebben tot de juiste expertise en kennis. Zeker wanneer je praat over online toepassingen van Microsoft Dynamics ERP, NAV en AX, maar ook CRM en het gebruik van bedrijfskritische SharePoint-omgevingen. Mooie woorden en beloftes alleen zijn niet genoeg. Ondersteuning via Microsoft Premier support is daarbij in onze ogen een absolute voorwaarde."
"Als Microsoft zijn we zeer enthousiast dat SaaSplaza niet alleen investeert in software, maar ook in een Premier supportovereenkomst", zegt Fred Richter, Sales Manager Premier Services bij Microsoft Nederland. "Hiermee krijgt het bedrijf direct toegang tot alle expertise en ‘best practices’ van Microsoft. Daarnaast kan het 24 uur per dag een beroep doen op onze supportorganisatie, mocht zich onverhoopt een bedrijfskritische situatie voordoen. In onze ogen is een dergelijke ondersteuning essentieel voor de levering van kwalitatief hoogwaardige softwarediensten."