Woensdag 4 maart presenteert Loek Hermans, directeur MKB Nederland, namens de Stichting OndernemersPC een nieuw initiatief dat ondernemers in het kleinbedrijf helpt bij het maken van een juiste keuze voor een zakelijke pc.
De aanschaf van een zakelijke PC voor ondernemers in het kleinbedrijf lijkt op het eerste gezicht eenvoudig. Merk en model kiezen en kopen maar. Achteraf blijkt echter vaak dat de op deze wijze gekochte pc niet helemaal of zelfs helemaal niet aan alle verwachtingen voldoet. Dit is een van de bevindingen van een onderzoek van TNS Nipo naar de omgang van ondernemers met hun zakelijke pc. Altijd, maar zeker in deze tijden, is het voor ondernemers van groot belang dat een aanzienlijke investering als de aankoop van een PC, zich optimaal terugbetaalt in termen van efficiëncyverbetering en een hogere zakelijke productiviteit.
Woensdag 4 maart presenteert Loek Hermans, directeur MKB Nederland, namens de Stichting OndernemersPC een nieuw initiatief dat ondernemers in het kleinbedrijf helpt bij het maken van een juiste keuze voor een zakelijke PC. Een initiatief dat meer dan de helft van de ondernemers van harte verwelkomt, zo blijkt uit eerder genoemd onderzoek. De Stichting OndernemersPC is een initiatief van de branchevereniging Nederlandse Computer Winkels (NLCW) en Acer, Fujitsu Siemens, Lenovo, Microsoft en Toshiba.
Wie betaalde voor het onderzoek? Acer, Fujitsu Siemens, Lenovo, Microsoft en Toshiba?