Kaseya, leverancier van IT-automatiseringssoftware voor IT-dienstverleners en zakelijke IT-afdelingen, maakt bekend ook in 2009 veel te investeren in kennisontwikkeling van het kanaal via de Revolution Sessions-seminars.
In een nieuwe opzet gaat Kaseya verder waar het in 2008 ophield met haar Roadmap to Success-seminars, die door enkele honderden resellers bezocht werden. Op de eerste Revolution Session op 11 februari in Hoofddorp is een belangrijke rol weggelegd voor Gary Pica, een succesvolle en inspirerende IT-dienstverlener uit de Verenigde Staten.
De Verenigde Staten lopen qua IT-ontwikkelingen meestal vooruit op de Europese IT-markt. Veelal steken de trends, producten en businessmodellen de oceaan over naar Europa. Dit geldt ook voor Managed IT Services. Kaseya maakt daarom graag gebruik van praktijkvoorbeelden vanuit de Verenigde Staten om de nieuwste ontwikkelingen te delen met Europese IT-dienstverleners.
Gary Pica uit Philadelphia maar kon enkele jaren geleden nauwelijks rondkomen van zijn computerreparatiebedrijf. Hij besteedde meer dan zestig uur per week aan het repareren van kapotte pc’s, voordat hij besloot iets anders te doen met zijn leven. Hij reorganiseerde zijn bedrijf op basis van de tools die Kaseya hem bood. Met grote snelheid veranderde Gary zijn organisatie van een reparatieservice in een managed services-powerhouse met meer dan 7000 eindgebruikers en 6 miljoen dollar jaarlijkse omzet. Dit deed hij zonder investeerders of marketingbudget en met slechts een handvol medewerkers. Op 11 februari is Gary Pica in Nederland en tijdens het seminar en lunch doet hij zijn verhaal uit de doeken en beantwoordt hij vragen van zijn Nederlandse sectorgenoten.
Matthijs Draijer, Business Development Manager bij Kaseya, is duidelijk over de doelstellingen om Pica naar Nederland te halen. "Gary heeft inmiddels enkele jaren ervaring met het bieden van managed services en is in zijn ontwikkeling dan ook verder van veel Nederlandse IT-dienstverleners. Hij is in staat om zeer bevlogen en kundig te praten over zijn keuzes op het gebied van managed services, die ook relevant zijn voor de resellers hier. Denk bijvoorbeeld eens aan het verkopen van de managed services aan de eindklanten en aan de mogelijke valkuilen met betrekking tot de inrichting van de eigen organisatie."
Het seminar zal 11 februari plaatsvinden in het Crown Business Center Schiphol te Hoofddorp. Er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus reserveer snel op www.revolutionsessions.com. Onder het genot van een voortreffelijke lunch kunt u bovendien prima netwerken met uw IT service provider-collega’s.