Ezwim, speler op het gebied van Telecom Management, heeft de Total Telecom Management (TTMTM) Partner Portal gelanceerd.
Met deze nieuwe dienst breidt Ezwim haar services richting haar partners aanzienlijk uit. De nieuwe portal stelt partners door middel van een speciale partner interface in staat om zelfstandig de Telecom Management service voor hun klanten in te richten, te beheren en de communicatie met hun directe klanten sterk te verbeteren.
"Om meer klanten te kunnen bedienen werken we wereldwijd intensief samen met een aantal professionele partners. Met de nieuwe Partner Portal bieden we onze partners, zowel telecom resellers als operators, een instrument om de Telecom Management diensten bij hun klanten nog beter te managen vanuit hun eigen omgeving", zegt Ron van Valkengoed, Managing Director van Ezwim. "Partnership is een onlosmakelijk onderdeel van onze strategie: we willen het onze partners dan ook zo makkelijk mogelijk maken hun klanten nog eenduidiger en sneller te kunnen bedienen."
Belangrijke Partner Portal kenmerken:
· Administratie en Management portal: partners hebben hiermee de mogelijkheid om vanuit een eigen omgeving de Telecom Management service bij klanten te implementeren, op maat gemaakte rapporten te creëren en klanten zelfstandig te ondersteunen. Ook krijgen de partners vanuit de portal volledig inzicht in hun klanten.
· Web Service en API’s: dit maakt naadloze integratie met de systemen van de partner, – of welk extern platform dan ook – mogelijk.
· Tariefplan analyse: de dienst importeert en normaliseert alle beschikbare data vanuit de portal en maakt ze vervolgens gereed voor verdere analyse. Deze service helpt bedrijven te voorkomen dat ze meer betalen dan nodig is voor de geleverde diensten.
Met de introductie van de Partner Portal kunnen geselecteerde Ezwim partners over de hele wereld hun klanten een onderscheidende en toonaangevende Telecom Management dienst aanbieden. Ze krijgen bovendien volledig controle over de relatie met hun directe klanten en kunnen een naadloos geïntegreerde dienst aanbieden die binnen enkele weken operationeel kan zijn.
De Partner Portal biedt alle voordelen van Software as a Service (SaaS): lage onderhoudskosten, een managed service met een duidelijke serviceovereenkomst, continue verbetering van de functionaliteiten en prestaties, wereldwijde beschikbaarheid en een snelle implementatie.
"Met de nieuwe Partner Portal stellen we onze partners in staat om hun klanten de best beschikbare Telecom Management diensten aan te bieden", zegt Hein Remmen, Product Manager van Ezwim. "Wij zijn ervan overtuigd dat de Partner Portal de manier waarop partners met hun klanten communiceren enorm zal vereenvoudigen en verbeteren. Met de nieuwe portal krijgen meer mensen, op meer plaatsen dan ooit toegang tot Ezwim’s Telecom Management diensten."
Ezwim’s toonaangevende Telecom Management diensten maken het voor bedrijven mogelijk om hun telecommunicatiediensten onafhankelijk van het aantal mobiele apparaten, telecomaanbieders of eindgebruikers te managen. De meertalige oplossing helpt bedrijven om telecommunicatie-informatie te vergaren op elk niveau van de organisatie – tot op het detailniveau van een individueel telefoongesprek- en waardevolle inzichten te verkrijgen om de telecommunicatie te optimaliseren. Belangrijke functionaliteiten zijn onder andere ‘Kostenallocatie’, ‘Managen van bedrijfsregels’ en ‘Service management diensten’.