Het ACE partner programma is een extra service verlening voor resellers en hun klanten dat voorziet tot 24 uur support op de gewenste locatie.
Ervaren engineers zullen bij calamiteiten op locatie komen om evt. hardware problemen op te lossen of de apparatuur te vervangen. Deze dienstverlening is 24 uur per dag beschikbaar, 365 dagen per jaar. Responsetijden tot 4 uur onsite. Resellers kunnen deze dienstverlening inkopen bij AVNET en indien gewenst integreren in het eigen dienstenportfolio.
Marc Dert, manager services & solutions Avnet: "Voor AVNET is het een logische stap. AVNET heeft al jaren ervaring om partners te ondersteunen met hardware support overeenkomsten. AVNET kan deze service verder uitbreiden tot totaal beheer, monitoring, etc. in de vorm van AVNET Managed Services. Als lokale speler levert Avnet deze diensten in opdracht van haar partners aan bedrijven in organisaties in de Benelux. Arthur van Uden, sales director Benelux Check Point voegt daaran toe: Wij zijn als Check Point enorm verheugd met de positieve beslissing van Avnet. Als value added distributor was Avnet reeds geaccrediteerd voor de software support. Nu met de toevoeging van Appliances Collaborative Enterprise support specifiek geënt op de hardware van Check Point heeft Avnet alle programma’s in huis.