Distributeur Logix en softwareleverancier Oracle nemen hun twintig beste resellers mee naar de Formule 1 race in Instanbul, die tussen 5 en 7 juni plaatsvindt. Daarvoor is speciaal de incentive campagne ‘Oracle Need4Speed’ van start gegaan.
Logix en Oracle werken samen in het incentive programma Need4Speed. De samenwerking is onlangs bekrachtigd door Bart van Rheenen (directeur Logix) en Eddy Hofstee (channel manager Oracle). De resellers die de meeste Oracle software weten te verkopen mogen mee naar de Formule 1 Grand Prix in Instanbul. Gekeken wordt naar de verkoop van databases, Fusion middleware, business intelligence en security van Oracle.
Twintig ‘speedfreak’ resellers krijgen een compleet verzorgde reis aangeboden. Voor de deelnemers aan de race naar Istanbul hebben Oracle en Logix de laatste spectaculaire deals, tips & trucs en het trainingsschema op een rijtje gezet. Resellers kunnen zich registreren voor Need4Speed en hier hun voordeel mee doen.
In de Need4Speed campagne van distributeur Logix en leverancier Oracle, worden resellers gesteund om meer transacties en een hogere omzet te halen. Met een hoge eindscore in de Need4Speed campagne kwalificeert de reseller zich voor de reis naar Istanbul, om daar de topsnelheid van de Formule 1 mee te maken. Het race-evenement (inclusief trainingen) vindt plaats op 5, 6 en 7 juni 2009 in Instanbul Park.
Bart van Rheenen, directeur van Logix: "Resellers krijgen tijdens de campagne brede steun van ons en Oracle. We helpen ze met offertes en met technische ondersteuning via Oracle consultants. Verder steunen we ze met geld voor hun marketingcampagnes om klanten te overtuigen Oracle software te kopen. Dat doen we met speciale layouts voor e-mailcampagnes en het inzetten van het telemarketingbureau van Oracle."
Carolien Wouters, director alliances & channels Oracle Benelux, zegt dat ongeveer driehonderd resellers mee doen met de campagne. De beste twintig gaan mee naar de Grand Prix in Instanbul. "Met de Need4Speed campagne willen we meer klanten uit het mkb en smb binnenhalen. We geven hen brede steun op het gebied van verkoop en marketing. Via de website van het Oracle Partner Network (OPN) kunnen partners terecht voor extra steun, zoals tools voor marketing en verkoop."