Systony, ontwikkelaar en leverancier van software voor automatisering, relatiebeheer en databaseoplossingen, introduceert Maximizer Mobile CRM voor Nokia smartphones op de Nederlandse markt.
Met de ondersteuning voor Symbian OS, het besturingssysteem dat recent overgenomen is door Nokia, vergroot Maximizer Software het bereik onder smartphone platformen. Symbian OS bestuurt ongeveer 80 verschillende mobiele apparaten, zoals de Nokia N- en E-series en specifieke smartphones van Samsung, LG en Siemens. Daarmee bedient Maximizer Mobile CRM het grootste aantal besturingssystemen voor smartphones in de markt.
Systony is binnen Nederland de enige geselecteerde partner van Maximizer Software. Dankzij Maximizer Mobile CRM breidt Systony het oplossingenportfolio ook uit naar medewerkers van klanten die thuis, op locatie of onderweg werken. Een groot aantal hiervan maakt gebruik van mobiele apparatuur met het Symbian besturingssysteem van Nokia. Door draadloze internettoegang kunnen verkopers, onderhoudsdiensten en andere mobiele werknemers direct, altijd en overal, bedrijfsinformatie inzien en bewerken. Maximizer Mobile CRM verbindt werknemers buiten de bedrijfsmuren met het CRM-systeem op kantoor. Via de smartphone kunnen zij klanten beheren, leads creëren en ontwikkelen, direct reageren op verkoopkansen, serviceopdrachten ontvangen en online bedrijfsdocumentatie inzien.
Martijn Rijnders, directeur van Systony: "Mobiele CRM wordt momenteel gebruikt door de echte voortrekkers in innovatie op het gebied van klantenservice. Mede door de huidige crisis worden klantenrelaties echter steeds belangrijker voor het versterken van marktpositie en bedrijfscontinuïteit. Daarom verwachten we dat Mobiele CRM-oplossingen snel gemeengoed zullen worden onder alle medewerkers die te maken hebben met klantenmanagement. Dat geldt zeker voor het midden- en kleinbedrijf, waar directe klantencontacten op nagenoeg alle niveaus van de onderneming plaats vinden. De ondersteuning van Symbian OS geeft Maximizer Mobile CRM het grootste bereik in de wereldwijde markt. Nu leveranciers van mobiele apparatuur hard concurreren in deze groeiende markt, zal Maximizer Software ervoor zorgen dat hun CRM-oplossing werkt op alle apparaten die mobiele werknemers verkiezen."
Prijs en beschikbaarheid
Naast de op Symbian gebaseerde mobiele apparaten is Maximizer Mobile CRM ook beschikbaar voor de besturingssystemen BlackBerry, Windows Mobile, iPhone en Palm. Neem voor meer informatie en een demonstratie contact op met Systony: (0)880 30 30 30 of bezoek www.systony.nl