Een storing in het XS4All-netwerk zorgt ervoor dat 25.000 abonnees geen toegang hebben tot internet. Het gaat om een landelijke storing. Een woordvoerder van de provider verwacht dat het probleem snel is opgelost.
Een kapotte router in het netwerk van internetprovider XS4All zorgt voor een storing bij abonnees van de provider. Op deze router kunnen 25.000 abonnees worden aangesloten. De router verbindt het netwerk van XS4All met het internet.
De storing is landelijk. Het is niet duidelijk hoeveel zakelijke gebruikers van de internetprovider er last van hebben. "Alle abonnementen kunnen door de storing worden geraakt", aldus een woordvoerder.
Het gaat om een router in het XS4All-netwerk. Eerst dacht de provider dat de storing zat in het netwerk van KPN. Vandaar dat nog op de website staat dat KPN werkt aan een oplossing.
De internetprovider verwacht dat de storing snel is opgelost. "Het is geen ingewikkeld probleem. Wij verwachten dat het snel verholpen is."
Sinds XS4All is overgenomen door KPN als een dochter onderneming, hebben zij last van netwerk uitval, ra-ra hoe kan dat? KPN bezuinigd op zijn succesvolle dochter XS4All ???
Ja en na het opkopen van de xs4all zooi is de KPN bijna ten onder gegaan, het geld wat erbij moest om nog wat van xs4all te maken is echt killing geweest (wat een gezeur man, wat een onzin verhaal toch weer)
@anoniem sterker nog sinds XS4ALL is overgenomen is er van de extreem goede klantenservice niets meer te merken. Wachttijden zijn extreem, medewerkers zijn onbeleefd en zo kan ik nog wel doorgaan.
Ik ben al meer dan vier jaar lid gebruiker van xs4all. Qua dienstverlening is er niet veel veranderd en is de de diestverlenig net zo goed als vooheen. De helpdesk is echter wel minder goed te geworden. Als ik voorheen een XS4ALL medewerker aan de lijn kreeg dan had deze meer kennis dan voorheen en deed ook meer zijn best mij te helpen.