alk & Vision, specialist in videoconferencing, heeft met de aanstelling van Brahim Radouane (36) het salesteam uitgebreid met een salesmanager Nederland.
In deze functie is Brahim onder andere verantwoordelijk voor het omvormen van Talk & Vision van een transactiegerichte organisatie naar een puur servicegerichte organisatie. Hiermee speelt Talk & Vision concreet in op de toenemende vraag naar service die bedrijven zelf beschrijven als ontzorgen. Talk & Vision biedt deze bedrijven daarom de mogelijkheid alle activiteiten omtrent communicatie via video volledig te outsourcen.
Brahim heeft ruime ervaring op het gebied van sales van managed services. Van 1999 tot 2006 was hij bij Telfort werkzaam in verschillende functies, van corporate accountmanager Fixed/Mobile tot salesmanager. Vervolgens hield hij zich als manager sales bij Eprom organisatie adviseurs bezig met het versterken van de commerciële slagkracht van de adviseurs. Voor de overstap naar Talk & Vision bepaalde hij als corporate accountmanager bij serviceprovider Easynet de verkoopstrategie van managed services als hostingdiensten en VoIP. Bij genoemde bedrijven wist Brahim met behulp van een vernieuwende salesaanpak de salesdrive van zijn team te verhogen en goede resultaten te bereiken.
Brahim Radouane over zijn nieuwe functie: "Het is voor mij een uitdaging om meer aandacht te creëren voor de toegevoegde waarde van videocommunicatiediensten. Met het MAVIS servicepakket kunnen we bedrijven alle videoactiviteiten uit handen nemen. De huidige ontwikkelingen rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen dragen er bovendien toe bij dat videoconferencing op de kaart komt bij zowel nationaal als internationaal opererende bedrijven en daar zitten interessante namen tussen die ik graag aan het klantenbestand van Talk & Vision wil toevoegen."