Tripolis, een van de eerste Europese email service providers (ESP) en Nedstat, Europees leider in web analytics, bundelen hun de krachten om een naadloze integratie van hun producten te realiseren. De conversie van e-mail campagnes kan aanzienlijk worden verhoogd door op gedrag gebaseerde doelgroepen te selecteren en deze gericht e-mail berichten te sturen.
Deze nieuwe partnerovereenkomst stelt gemeenschappelijke klanten in staat accuraat en real-time inzicht te krijgen in het gedrag van ontvangers nadat zij doorgeklikt hebben naar de website. In Sitestat kan waardevolle informatie zoals het aantal verstuurde e-mails, bounce-, open- en click through rate worden geanalyseerd in combinatie met on-site gedrag en conversie. Met de eenvoudige ‘drag and drop’ functionaliteit kunnen gebruikers bezoekersgroepen selecteren die niet geconverteerd zijn, om deze vervolgens vanuit Tripolis Dialogue een gerichte re-mail te versturen.
Willem Stam, Partner bij Tripolis: "Klanten willen steeds gerichter gaan e-maillen om zo de effectiviteit van hun campagnes te verhogen. De integratie met Sitestat stelt hen in staat dat op een eenvoudige wijze te realiseren. Het on-site gedrag van bezoekers wordt direct gebruikt om de conversie van de e-mail campagnes te verbeteren."
Michiel Eielts, VP Partnerships bij Nedstat: "Het is gebleken dat het gebruik van behavioural data bij campagnes de conversie aanzienlijk verhoogt. Ons development team heeft prachtig werk geleverd door deze geavanceerde functionaliteit in te bouwen, waardoor iedere marketing professional er eenvoudig mee aan de slag kan."
De integratie is per direct beschikbaar voor alle gemeenschappelijke klanten van Sitestat en Tripolis