Zebra Technologies gaat in 2009 door met het aanbieden van PIT Stops, twee uur durende seminars over de laatste ontwikkelingen binnen een specifieke markt. Dit jaar namen 175 resellers deel aan de PIT stops.
Deelnemers aan de Zebra PIT Stops worden niet alleen bijgepraat over ontwikkelingen in hun markt maar ook over het productenportfolio van de vendor. Dit jaar heeft Zebra PIT Stops verzorgd over onder meer mobiel printen, high-end en midrange printoplossingen en kiosk- en ticketprinting. Deze maand vindt het laatste seminar van dit jaar plaats met als thema kaartprinters.
"Wij vinden het zeer belangrijk dat onze partners alle kennis in huis hebben om hun klanten goed te adviseren. Wij investeren daarom graag in ons partnerprogramma om hen via verschillende kanalen zo goed mogelijk te ondersteunen", zegt Mikel van Urk, regional sales manager Benelux bij Zebra. "Wij hebben de PIT Stops dit jaar geïntroduceerd en de reacties van onze partners op dit initiatief zijn zeer positief. Wij hebben daarom besloten om ook volgend jaar een aantal nieuwe seminars te organiseren."
Zebra denkt dat de belangstelling voor de PIT Stops groot is doordat partners met een geringe tijdsinvestering een volledige update kunnen krijgen van de status van producten, beschikbare marketing tools en de belangrijkste marktontwikkelingen.