Informatietechnologie managers, mobiele operators en andere serviceaanbieders die verantwoordelijk zijn voor de ondersteuning van verschillende gegevensverwerkende apparaten kunnen nu met LogMeIn Rescue+Mobile ook op afstand ondersteuning bieden aan gebruikers van BlackBerry Smartphones.
LogMeIn Rescue+Mobile is een on-demand, multi-platform ondersteunende tool die wereldwijd wordt gebruikt door it-organisaties en serviceaanbieders. De oplossing biedt directe ondersteuning op afstand voor desktops, laptops, smartphones en andere gegevensverwerkende apparaten die werken met Microsoft Windows en Apple Mac®OS X, of Windows Mobile, Symbian en nu ook het BlackBerry platform.
Rescue+Mobile voorziet helpdeskmedewerkers van toegang op afstand, inclusief remote control over het apparaat van de eindgebruikers. Hierdoor kunnen problemen snel worden vastgesteld en gerepareerd of wordt de gebruiker geleerd hoe de smartphone of computer te bedienen.
Met de inbegrepen call center administratie en meldingconsole kan LogMeIn Rescue+Mobile zelfs ondersteuning bieden binnen de grootste supportomgevingen. De administratieve console maakt het voor managers van klantenservices mogelijk om zowel technici als andere ondersteunende kanalen efficiënt te managen. Operators hebben de mogelijkheid om een reeks opbrengstgenererende ondersteunende diensten aan te bieden.