Boudewijn van Ewijk (34) is gestart als Marketing Director Internet & Telefonie bij kabel- en mediabedrijf UPC Nederland. In deze functie is Van Ewijk verantwoordelijk voor de marketing van de internet- en telefoniediensten van UPC. Boudewijn komt van de retailketen MyCom, waar hij anderhalf jaar werkzaam was als Commercieel Directeur.
UPC en Boudewijn van Ewijk zijn geen onbekenden van elkaar. In 2006 werkte Van Ewijk als Marketing Manager voor UPC Mobile, de mobiele telefoniedivisie van UPC. Mark Giesbers, Vice President Marketing van UPC Nederland, is blij dat beide partijen elkaar weer hebben gevonden: "De internet- en telefoniemarkt is zeer dynamisch en eist een actieve benadering en sterke commerciële focus. Door zijn ruime ervaring is Boudewijn als geen ander in staat aan deze eisen invulling te geven. Ik kijk uit naar een hernieuwde, succesvolle samenwerking met hem."
Boudewijn van Ewijk vult Giesbers aan: "UPC opereert met haar internet-, telefonie- en digitale televisiediensten in zeer concurrerende markten. Deze vergen het uiterste van de organisatie. Tegelijkertijd loopt UPC voorop met bijvoorbeeld Fiber Power Internet, waarmee we de consument snelheden bieden tot 120 Mbps. Ik kijk er naar uit om bij te kunnen dragen aan de successen van dit innovatieve bedrijf in deze uitdagende markten."