TOPdesk is in het Intermediair onderzoek naar werknemerstevredenheid geëindigd op de eerste plaats. De uitslag is officieel bekend gemaakt door het Intermediair Weekblad.
Voor het derde achtereenvolgende jaar is TOPdesk in de top 3 terechtgekomen op het gebied van werknemerstevredenheid. De twee voorgaande jaren is TOPdesk op plaats 3 geëindigd. TOPdesk is een stabiele factor als het gaat om werknemerstevredenheid. Een onderdeel waarop TOPdesk elk jaar hoog scoort is werksfeer. Hierop scoort TOPdesk dit jaar een 9,4. Op het totale onderzoek naar werknemerstevredenheid scoort TOPdesk een 8,4. Medewerkers waarderen de inhoud en vrijheid in het werk, de doorgroeimogelijkheden en de eerdergenoemde werksfeer.
Over TOPdesk
TOPdesk is een jong en enthousiast software- en consultancybedrijf gespecialiseerd in een gestandaardiseerde servicemanagement- en facility managementapplicatie. TOPdesk telt 300 medewerkers, verdeeld over het hoofdkantoor in Delft en vestigingen in Duitsland, Engeland, België en Canada.
Over het Intermediair werknemerstevredenheidsonderzoek
Het werknemerstevredenheidsonderzoek wordt ieder jaar gehouden onder bedrijven met minimaal 100 medewerkers. Er wordt onder meer gekeken naar beloning, vrijheid in het werk, uitdaging, groeimogelijkheden en werksfeer. 100 Verschillende medewerkers van een bedrijf vullen deze vragenlijst in. De uitkomsten van het onderzoek leiden tot twee ranglijsten: werknemerstevredenheid en arbeidsvoorwaardenonderzoek, die samen worden gebracht in een ‘overall’ score van beste werkgevers van Nederland.