Na het grote succes van vorig jaar introduceert Ingram Micro opnieuw de Krasjemenou Campagne. Dit jaar zijn er meer dan 3600 fantastische prijzen te winnen door te krassen.
Ingram Micro gaat na het succes van vorig jaar op 3 november opnieuw van start met een unieke geïntegreerde channel eindejaarcampagne. Dit jaar zijn er geen 1000 maar meer dan 3600 prijzen te winnen! Tot en met 14 december 2008 kan men zomaar in de prijzen vallen. Bij aankoop van producten boven € 20,- van de participerende leveranciers bij Ingram Micro ontvangt de reseller een gratis kraskaart met een unieke code.
Vorig jaar was de campagne een groot succes! Leveranciers zagen het aantal verkochte producten stijgen met gemiddeld meer dan 30 procent en bedienden veel meer resellers dan in diezelfde periode het jaar daarvoor.
Uniek geïntegreerd Multi-channel marketing concept Resellers kunnen met deze actie zelf bepalen hoe zij de kraskaarten inzetten. Zelf krassen, als incentive voor medewerkers, of inzetten voor eindgebruikeracties ten behoeve van eigen doorverkoop. Dat dit unieke geïntegreerde channel marketing concept werkt bleek wel uit het feit dat vorig jaar 40 procent van de prijzen zijn gewonnen door eindgebruikers. Ingram Micro ondersteunt de deelnemende resellers op verzoek met kant-en-klare banners en e-mailings voor gebruik in hun eigen marketing communicatie.
Ingram Micro heeft speciaal voor deze campagne een website ingericht waarop de code kan worden ingevuld en men direct kan zien of er een prijs is gewonnen. De te winnen prijzen bestaan dit jaar onder andere uit Samsung smartphones, Canon digitale video camera’s, Philips Perfect Draft thuis taps, Duinrell vrijkaarten, Bol.com- cadeaubonnen en vele andere krasse prijzen.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.krasjemenou.nl.
In de campagne participeren maar liefst 23 leveranciers van Ingram Micro: Acer, APC, Avocent, Belkin, Canon, Epson, Ergotron, InFocus, Kaspersky, Kensington, Kingston, Lexmark, Linksys, Logitech, Microsoft, NewStar, OKI, Philips, Sweex, Symantec, Toshiba, Trend Micro en Trust.