Ontwikkelaar van de enterprise service management en helpdesk oplossingen Monitor 24-7 komt met versie 5.0 van IncidentMonitor, een applicatie met mogelijkheden voor intelligent helpdesk-, service- en workflowmanagement. In de nieuwe release is de focus vooral gelegd op de gebruiksvriendelijkheid van de oplossing en bevat onder andere een nieuwe interface, nieuwe rapportagemogelijkheden en scheduled reporting.
IncidentMonitor 5.0 van Monitor 24-7 helpt organisaties hun klantsupport- en contactmanagement met interne en externe klanten te verbeteren, dankzij de mogelijkheid te communiceren via de web- en Windowsbased help- en servicedesksoftware. IncidentMonitor is beschikbaar als software en als service. De SaaS-variant bevat dezelfde functionaliteiten als de softwarevariant.
De verbeteringen in versie 5.0 zijn een volledig nieuwe change calendar scherm, Gant chart view van tickets (vooral interessant in workflows, zoals changes), snel tekst toevoegenmet memorized tekst, aangepaste lay-out van de rapporten en quickstep functie voor het snel en eenvoudig toevoegen van bijvoorbeeld formulieren en notities en voor het eenvoudig opstarten van workflows.